Kotva
V příštích dnech vaříme
Pátek 24.01.2020
Dop. svačina : 
Zeleninová pomazánka, lámankový chléb, bílá káva
Polévka: 
Polévka z červené čočky
Hl. jídlo: 
Pečené kuře, bramborová kaše, kompot
Pití: 
čaj, voda
Odp. svačina: 
Šlehaný tvaroh
Pondělí 27.01.2020
Dop. svačina : 
Cereálie s mlékem
Polévka: 
Cibulová polévka
Hl. jídlo: 
Bulgur se zeleninou sypaný sýrem
Pití: 
džus, voda, čaj
Odp. svačina: 
Houska s ramou, ovoce
Úterý 28.01.2020
Dop. svačina : 
Kapiová pomazánka, toustový chléb, ovoce
Polévka: 
Hovězí vývar s krupkami
Hl. jídlo: 
Segedínský guláš, houskový knedlík
Pití: 
čaj, voda
Odp. svačina: 
Chléb s máslem a medem
Středa 29.01.2020
Dop. svačina : 
Tvarohová pomazánka s vejci, sojový rohlík, zelenina, mléko
Polévka: 
Hrachová polévka s opraženou houstičkou
Hl. jídlo: 
Rybí karbanátek, bramborová kaše, zeleninová obloha
Pití: 
šťáva, voda, čaj
Odp. svačina: 
Křehký plátek se žervé, ovoce
Čtvrtek 30.01.2020
Dop. svačina : 
Tuňáková pomazánka, královský chléb, ovoce, bílá káva
Polévka: 
Krupicová polévka s vejci
Hl. jídlo: 
Kuřecí čína, rýže
Pití: 
čaj, voda
Odp. svačina: 
Ovocný salát

.

 
 
Mapa webu
A
A
A

Koncepce naší mateřské školky


Jsme otevřená mateřská škola, otevřená dětem, rodičům, našim partnerům, celé společnosti. Naší snahou je umožnit dětem šťastné dětství!

 

Základním cílem naší pedagogické práce je podporovat celkový rozvoj každého dítěte, a to od dovršení 3.roku života až po jeho vstup do základní školy.

 

Rozvíjíme dětskou osobnost v celé její šíři - v oblasti motorické, emocionální, kognitivní, etické a sociální tak, aby se jednotlivé oblasti vzájemně prolínaly. Rozvíjíme schopnosti a individualitu dítěte tak, aby bylo schopno samostatně myslet, svobodně se rozhodovat a volit své zájmy, to vše v souladu s  životními a mravními hodnotami uznávanými naší společností (osobnostně orientovaný model předškolní výchovy).

 

Doplňujeme, podporujeme a rozšiřujeme výchovu dětí započatou v rodině.

 

Zaměřujeme se současně na zapojení postižených dětí do všedního života spolu se zdravými dětmi. Je to integrace jako proces, při kterém je základem společný život handicapovaných a zdravých, sobě rovných, umocněný společným získáváním zkušeností a zážitků. Těmto dětem poskytujeme včasnou speciálně pedagogickou péči.

 

Orientujeme se na svět dětí a přírodu jako nezbytnou součást světa. Tento svět se odráží v integrovaných blocích a projektech, podle kterých pracujeme.

 

Jsme společenským centrem otevřeným lidem. Rodiče a i jiní dospělí se mohou bezprostředně účastnit výchovně vzdělávacíhoprocesu v naší mateřské škole.

 

Vytváříme dětem vlídné a příjemné prostředí, které má svá pravidla, kde budeme upevňovat pocit jistoty a bezpečí.

 

Vedeme děti ke samostatnému vyjadřování a správné výslovnosti, k čemuž využíváme uměleckého slova, dětské literatury klasické i současné.

 

Rozvíjíme výchovu dětí k odpovědnému chování vůči životnímu prostředí.

 

Klademe důraz na naše typické přírodní, společenské a kulturní prostředí. Přihlížíme k uznávaným etickým i estetickým hodnotám a úctě k rodné řeči.