Kotva
V příštích dnech vaříme
Úterý 10.12.2019
Dop. svačina : 
Rohlík s flórou, ovoce
Polévka: 
Rajská polévka
Hl. jídlo: 
Pečený karbanátek, brambor, paprikový salát
Pití: 
čaj, voda
Odp. svačina: 
Tvarohová pomazánka, slunečnicový chléb, pomeranč
Středa 11.12.2019
Dop. svačina : 
Chléb s máslem a marmeládou, čaj s citrónem
Polévka: 
Zeleninová polévka s krupkami
Hl. jídlo: 
Hamburská kýta, houskový knedlík
Pití: 
čaj, voda
Odp. svačina: 
Křehký plátek s lučinou, kaki
Čtvrtek 12.12.2019
Dop. svačina : 
Pomazánka z makrely, sojový rohlík, ovoce, bílá káva
Polévka: 
Hovězí vývar s masem a rýží
Hl. jídlo: 
Nudle s mákem, kakao
Pití: 
čaj, voda
Odp. svačina: 
Mléčný výrobek
Pátek 13.12.2019
Dop. svačina : 
Chléb s kiri, hroznové víno, mléko
Polévka: 
Fazolová polévka
Hl. jídlo: 
Přírodní kuřecí plátek, bramborová kaše
Pití: 
džus, voda, čaj
Odp. svačina: 
Pomazánka z červené řepy, houska
16.12.2019
Nezadáno

.

 
 
Mapa webu
A
A
A

Kam směřujeme


V nejbližší době chceme předškolní vzdělávání orientovat šířeji směrem k přírodě, vychovávat děti k udržitelnému rozvoji.

 

Rozvíjet dětskou vnímavost a porozumění dítěte pro svět a přírodu kolem nás:

  • Seznamovat děti s místem, kde žijí

  • Poznávat a prožívat proměny okolní přírody

  • Pokládat základy správného jednání a bezpečného chování v obci i v přírodě

 

Vytvářet v dětech povědomí o rozmanitostech našeho životního prostředí:

  • Přibližovat dětem život na vesnici

  • Poznávat zdější přírodní ekosystémy (les, louka, pole, řeka, rybník)

  • Rozvíjet a užívat všechny smysly dětí v prostředí přírody

 

Osvojovat si zdravé životní návyky a postoje:

  • Podporovat obratnost dětí pravidelným pohybem v přírodním terénu

  • Osvojovat si zásady zdravé a pestré stravy

  • Rozvíjet duševní pohodu dětí prostřednictvím vzájemné spolupráce

  • Rozvíjet žádoucí jednání dětí v péči o nejbližší životní prostředí

  • Získávat poznatky o správném třídění odpadů.

 

Přeměnit školní zahradu na zahradu přírodního typu:

  • Rozmístit ve spolupráci s obcí a rodiči v zahradě nové přírodní prvky

  • Vybudovat na školní zahradě venkovní učebnu

  • Založit vyvýšené záhony pro pěstování zeleniny a květin, postavit bylinkovou spirálu

  • Založit vrbičkové týpí a vybudovat svépomocí hmatový chodníček

 

Spolupracovat na poli environmentální výchovy a vzdělávání s obcí, s rodiči, místními spolky okolními firmami a mateřskými školami v okolních obcích.