Kotva
V příštích dnech vaříme
Pondělí 30.03.2020
Polévka: 
Cibulová polévka
Hl. jídlo: 
Boloňské špagety
Úterý 31.03.2020
Polévka: 
Hovězí vývar s játrovými knedlíčky
Hl. jídlo: 
Květákový mozeček, brambor
Středa 01.04.2020
Polévka: 
Celerová polévka s houstičkou
Hl. jídlo: 
Hovězí tokáň, rýže
Čtvrtek 02.04.2020
Polévka: 
Masový krém
Hl. jídlo: 
Kynuté buchty s mákem, tvarohem a povidly, kakao
Pátek 03.04.2020
Polévka: 
Zeleninová polévka s bulgurem
Hl. jídlo: 
Selská pečeně, bramborový knedlík, zelí

.

 
 
Mapa webu
A
A
A

U Broučků a Včeliček


Třídy v mateřské škole máme dvě, v jedné třídě jsem u Broučků, kde jsou děti od 2-4 let. Druhá třída je třída Včeliček, kde jsou děti ve věku od 4-6 (7) let.

Budova mateřské školy je jednopatrová, třídy jsou světlé a prostorné. Je zde i školní jídelna, třída pro nejmladší děti Broučky a herna, kanceláře, sklady, prádelna a sušárna, třída a herna Včeliček. Každá třída má vlastní vchod,  umývárnu, WC a šatnu.  

Děti jsou rozděleny do dvou tříd podle věku. V každé třídě jsou dvě učitelky a jedna učitelka vykrývá snížený úvazek u dětí ředitelky. Třídy i ostatní prostory mateřské školy jsou barevné, působí vesele a příjemně.

V letošním školním roce jsme nově vymalovali celé pravé křídlo, levé křídlo bylo vymalováno v loni. V tomto roce prošlo rekonstrukcí elektroinstalace a snížením stropů i pravé křídlo, což bude nejvíce přínosem v zimním období. Také jsme realizovali projekt Antošovy parky, kdy na zahradu byl umístěn nový herní prvek ve tvaru lodi s lanovým mostem, lezeckou stěnou, tabulí na kreslení a skluzavkou. Pružinové houpačky se zabudovaly v počtu tří jednotlivých a jedné dvoumístné. Zahradu doplňuje zámkový chodník.

Jednotlivé třídy jsme vybavili novými hračkami a učebními pomůckami, hlavně pro dvouleté děti.

Sociální zařízení u třídy Včeliček bylo rekonstruováno a doplněno o sprchový kout.

Skladba jídelníčku dětí odpovídala požadavkům na plnohodnotnou a vyváženou stravu. Děti měly denně na jídelníčku ovoce nebo zeleninu (v podobě salátů nebo tepelně zpracovanou), měly na výběr z několika druhů. Obědy i svačiny pro děti byly připravovány především z čerstvých potravin. 

Ve třídách děti měly na určeném místě celý den k dispozici čaj nebo šťávu, popřípadě i vodu, mohly se samy kdykoliv napít.
Pobytu dětí venku a jeho program byl přizpůsobován aktuálním změnám ovzduší.

Podle možností jsme více zařadili do pobytu venku vycházky do okolí a výlety. Pobyt na školní zahradě se více orientuje na odpolední hodiny v MŠ.